17 - 18 settembre 2011 VENEXIA: LA FICTION VA IN SCENA

Xè un toco de tempo che asistemo incerdui a sta mesa in scena, a sta gran bueada de teatro goldoniano moderno. Goldoni era un grande, ma questi, poareti noaltri !

Scominsia el Bosi, sto meso democristian varesoto, ch'el fa finta che exista una nation Padana, che la se una bueada sensa fin, pense un po', visigoti, ostrogoti, burundi, longobardi, una invasion dopo l'altra, sti poari contadini e ste contadinete i se imboscava sin speransa tra i arbusti e ne le buse, e questi i brusava tuto, i pasava le done che caturava, i le portava con lori le più ben fate, i lasava entel fango quele manco bele, pensave, centenaia de ani de sta vida, e lo preti, che dopo alcuni secoli, arivavan tra patavium i mediolanum a encoragiar li animi de li contadini a tenir feducia en lo Cristo, che sareen stati liberati, en lo mentre, se la pasavan con los bandidos che armi a la mano sachegiavan e depredavan e distruevan brusavan e copavan tuti queli che trovavan.

La Serenissima nasce così, come fuga dei contadini, ma esisten studios recientes de 20-30 ani che dicon che Venexia era visuta già da paesani che avevan bonificado vali de pesca, che no eran solo paesani ma en principio, eran soldados romanos che continuavan a separar la tierra e l'agua en retangolari aree.

Ma esa mierda de fango e laguna scoragia le madame de la sinistra fasula venexiana, al par de los "leghisti".

Così il popolo veneziano deve sopportare non solo l'esodo (circa 500.000 persone della provincia di Venezia sono esuli o familiari di esodati da Venezia sin dalla fine degli anni '50), ma soprattutto l'infamia, e secondariamente l'invasione.

Stranamente, né i leghisti "padani" né i "noglobal", dicono nulla dell'ammorbante presenza di milionari a Venezia, che ha buttato fuori quasi tutti i veneziani, me compreso, da Venezia.

Ora, il 17 sarebbe stata la polizia a non gestire bene l'ordine pubblico.

Benissimo.

E perché i noglobal non sono andati a fare gli scontri con i leghisti il 18 ?

Un dubbio: quanto ci guadagnano gli attori di questo teatrino ?

LA CONTRADDIZIONE E' DI CLASSE: PROLETARIATO-BORGHESIA, tutto il resto sono balle.

Paolo Dorigo, 20 settembre 2011